perjantai 8. maaliskuuta 2013

Arkirakkaus


Pienet asiat ja ne pienet eleet. Toisen huomioon ottaminen. Ei ne sanat vaan yhteisymmärrys. Ei ne  sanat vaan arjen teot. Kun saa toisen nauramaan.
 
Olen ikuinen optimisti ja romantikko. Olen sinisilmäinen ja haluan uskoa kaikista hyvää aluksi. Olen visualisti ja kaipaan arkeeni paljon kaunista. Asioiden tai esineiden ei tarvitse olla suuren suuria, riittää että ne saavat minut hymyilemään ja hyvälle tuulelle. Koti on minulle tärkeä paikka, paikka missä kerään energiaa. Turvapaikkani ja tukikohtani. Sinne on aina ihana palata ja sinne aina kaipaan. Vaikka olen asunut viimeiset kuusi vuotta ilman vanhempia en koe että olisin koskaan asunut opiskelija-asunnossa. Olen koittanut aina luoda sen hetkisestä paikasta itselleni kodin. Mahdollisemman viihtyisän pesän itselleni, jossa haluan viettää aikaa. Minusta sekin on rakkautta itseään kohtaan, haluaa arvostaa itseään ja antaa parastaan.

Lambin rakkauspaperia oli pakko ostaa. Se saa minut aina hymyilemään ja tuo iloa tavalliseen arkeen. Näitä pieniä asioita kaipaan.

Ihanaa naistenpäivää! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti