perjantai 8. helmikuuta 2013

Se tuli taas

Talvi, se tuli takaisin! Minä olin jo ihan henkisesti keväässä. Hieman petyin kyllä nyt. Viimeiset pari päivää on satanut yötä päivää lunta niin, että ainakin 40cm on tullut tuota vaaleaa ja kylmää juttua taivaalta. Maa on ihan valkoinen. Argh. Onhan se lumi kivaa ja kaunista kun kimmeltää kuin pienet timantit, mutta on niin jouluista. Haluan jo kevään. Rannassa ei ilmeiseisesti käy muut hullut lenkillä kuin minä ja Onni, niin hiljaista siellä oli. Eikä kyllä mikään ihme, lunta tuli niin paljon että piti vaaka-asennossa kävellä ja tihrustaa jotta eteenpäin näki. Onni oli suloinen kun välillä kääntyi odottelemaan ja näytti selkeästi huolestunuttu ilmettä, sillä emäntä näytti lumiselta frankestainilta.

Onneksi koiran lisäksi ei ole mikään pakko kotoa lähteä. Postipoikakin toi minun iloksi uusimmat Glorian koti-, Kodin kuvalehti-, Trendi ja Koto-lehden, joten niitä sitten hyvällä omallatunnolla täällä lueskelen vilttiin kääriytyneenä. Lähikaupasta löysin vielä nostalgista Ricola- teetä, jota siemailla. Ihanat pitkät polkkavillasukat jalkaan ja ulkona voi pyryttää ihan rauhassa, minua ei haittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti