tiistai 26. marraskuuta 2013

Konjakkia kiitos

Tänään olen ottanut luvan kanssa iisisti, sillä eilen olin niin tehokas ja loppuviikko on sitten koulua. En tosin ihan toimettomana ollut siltikään, vaan kävin taas Käpyrinteellä kummimummia katsomassa. Keitin meille kahvia ja katseltiin telkkarista ruokaohjelmaa. Hyvä mieli tuli, kun pelkällä omalla vierailulla saa toiselle niin hyvän mielen. Vaikka ensin vähän kehtuuttaisikin mennä, niin pois lähtiessä tietää aina olleensa hyödyksi, kun pystyi piristämään toisen päivää.

Postista kävin hakemassa Brandokselta tilaamani Tamariksen saappaat. Aika ihanat. Korkoakin juuri sen verran, että niillä jaksaa pidempäänkin kävellä. Mukavan klassiset, että menee melkein asun kuin asun kanssa. Näillä on hyvä lampsia niin arkena kuin baari-iltoinakin :) Ja ruskeat, niinkuin melkein aina minun saappaat ovat <3 Konjakin väri on kyllä ihan ehdoton lemppariväri asusteissa. Laukut, kengät, lompakot kaikki mielellään konjakkina kiitos :)Minä sain saappaat ja kissapojat saivat mieleisensä laatikon. Heti kun olin saappaat saanut laatikosta ulos alkoi villi rapina käymään. Nyt joutuvat vaan tappelemaan möyrimisvuoroista.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti