perjantai 6. joulukuuta 2013

Hyvää itsenäisyyspäivää!

Vapaapäivästä huolimatta minulla oli herätyskello pitkästä aikaa soimassa. Olin luvannut mennä tänään Hesylle vapaaehtoisten perehdytyspäivään. Onneksi menin, sillä olin ainoa paikalle selvinnyt  vapaaehtoinen. Menin töihin Hesyn kissatalolle, jossa on lähemmäs 200 kissaa. Vapaaehtoisena minun tehtäväni oli siivota kissojen häkit sekä ruokkia ne. Aina mahdollisuuksien mukaan koitin leikkiä niiden kanssa, jotka kaipasivat seuraa. Toiset olivat toki niin arkoja ja pelokkaita etteivät uskaltaneet liikkua minnekään ja toiset sähisivät. Mutta suurin osa näistä muruista oli mitä ihanimpia. Sydäntä särki siivouksen jälkeen sulkea poloiset aina takaisin häkkiin. Niin innokkailta ne näyttivät, kun hetkeksi pääsivät juoksemaan vapaasti. Kotiin päästyä olin kyllä ihan puhki. Kissat hämäsivät sen verran, että kissatalolla en huomannut väsymystä ollenkaan, mutta kotona ilta meni vaan linnanjuhlia sohvalla seuratessa. Onneksi muuta ohjelmaa ei tälle päivälle oltu suunniteltukaan :) Ja herkulliset tortillat odottivat kotona raskaan työn raatajaa x)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti