sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Kissapedot valloillaan


Saanko esitellä uusimman aarteeni? Ihana kissa-aiheinen opetustaulu. Kissapedot meidän olohuoneessa senkun lisääntyvät. Olin luvannut itselleni, etten ostaisi nyt yhtään mitään, sillä opiskelijoilla rahaa ei tunnetusti juuri ole. Mutta kun tämän näin olin aivan myyty. Siis pakko saada! Opetustaulua olin etsiskellyt kotiini jo pari vuotta. Lähinnä olin katsellut Ebba Masalinin kauniita kasviaiheisia opetustauluja, mutta ne ovat nykyään niin haluttuja, että hinnatkin niissä lähenevät lähemmäs sataa euroa. Nyt kun tämä kissataulu on meillä, olen jopa sitä mieltä että se on hienompi, kuin Ebban kasvitaulut. Niitä on jo niin paljon kaikilla, että tämä on paljon persoonallisempi ja kuva on todella taidokkaasti tehty. Sekä sopii aiheeltaan loistavasti kissataulouteen. Opetustaulun on tehnyt ruotsalainen Vilh. Tubu, Norstedt & Söner. Googlasin opetustaulun ja samaisen opetustaulun voisi ostaa netistä 75€ hintaan täältä. Itse maksoin aarteestani 37€, eli hyvät kaupat. Opetustaulu tosin on sellainen helmi, ettei kaikkea voi edes rahassa mitata. Pienet hiirenkorvat opetustaulun sivuissa eivät minua haittaa, ne tuovat sille vain lisää luonnetta. Taulussa on aika hauska sattuma, sillä Vildkattia kuvassa esittää harmaa iso kissa. Meidän perheessä asustaa myös samannäköinen raidallinen villikissa. Jazzhan on melkein villikissa, sillä syntyi luontoon ja eli siellä kuukauden ajan, ennen kun löydettiin ja pelastettiin. Taulun ja Jazzin samannäköisyydenkin vuoksi opetustaulu on minulle entistä rakkaampi enkä meinaa luopua siitä koskaan. Se saa aina kulkea mukana kodeissani kunniapaikalle. Opetustaulun ostin siis Tori.fi:sta. Niin kätevää nykyään, kun voi netin avulla ostella ympäri maata kaikkea kivaa ja näkee tarjonnan parilla hiiren klikkauksella. Nyt en kyllä meinaa edes katsella mitään, jotten vahingossakaan löydä ihanuuksia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti